Kızlar hayırlı akşamlar 25 temmuzda doğum iznim bitiyor bildğim kadarıyla 6 aya kadar ücretsiz izin alabiliyomuşuz 3 ay şimdi alsam,3 aylık izin bittikten sonra işe geri dönmek istemediğimde tekrardan 3 aylık ücretsiz izine ayrılabilirmiyim yoksa 1 defalık mı izine ayrılabiliyoruz doğumdan sonra