Melegin-annesi16 Kızlar ben doğum yapalı 4 ay 5 gün oldu kırkım dan 2 hafta sonra adet gördüm ve bida görmedim normal mi yardımcı olurmusunuz şimdiden çok teşekkür ederim yorumlarınız için 😊
Acemianne129 Melegin-annesi16 tam 8 ay sonra oldum hala da düzenli değil 11.ayımıza gircez daha iki defa oldum normalmiş