Bende Sma kullanıyorum. Daha önce kardeşimde kullanmıştı memnun da kalmıştı. Sarılık dolayısı ile kilo kaybı oldupunda toparlanması için doktorun önerdiği mamalardan birisiydi. Bebeğim severek içiyor. 400 gr kutular 49 TL şuanda. 800 gr olan kutular ise 89 TL. Bazı mamaların kabızlık yaptığını okumuştum Sma da böyle birşeyle karşılaşmadık. Tavsiye ederim.