Merhaba arkadaşlar nolur bı yöntem bilen paylaşsın üç hafta önce kızım hasta oldu antibiyotik başladı doktor kullandık bitirdik tam biraz iyi derken geri başladı ateslenmeler dişleri de baya çıktı yeni çıkan yok ama köoek dişlerin uçları çıkmış sadece yerine yerleşecek ondan mıdir bilmem ama şu ateşi düşürmenin bı yolunu bulan paylaşabilir mi evde yapılacak şeyler mesela