Perihanokutan 16 bucuk aylık kızıma antibiyotik alerji yaptı vücudunda döküntüler oldu. Alerji şurubu verdi doktor Allerset diye bir şurup. Prospektüsünü okudum 2 yaş altı kullanımı için uygun değildir yazıyor.. Ne yapmam gerekiyor kafam çok karıştı😞
Karanbuse11 Perihanokutan doktor verdiyse endişe etmeyin sonuçta içeriklerini onlarda biliyo bazı ilaçların prospektüsü ile bebeğimizin yaş ve ayı uyumlu olmuyo ama kanunen ilaca onu yazmak zorunda oldukları için yazıyolar aslında kullanılabiliyo doktor uygun gördüyse problem olcağını sanmıyorum yinede isterseniz aile hekiminizede danışabilirsiniz onlarda bilgi veriyolar veya başka bi doktora
mucizelerin_annesi Perihanokutan cnm bende kullandım. Tereddüt ediyorsan ataraks şurup al istersen alerset ağır gelir gibi
Sulebaydir Perihanokutan iyi geceler bizde 1 yaş kızamık aşısı olduk yumurta alerjisi vardı 1 saat doktor kontrolünde bekledik bisey olmadi 4 5 saat sonra vucudu kızarmaya başladı ve iyice yayıldı acile gittik alerset verdi acaba hatirliyormusunuz nasıl geçtiğini
ilkerannesi Doktor verdiyse bir bildiği vardır elbet ayrıca prospektüsteki ölçüyle doktorun size şu kadar ver dediği ölçü aynı değildir. Oyüzden orda 2 yaş altı kullanılmaz diyordur. Tabi bu benim görüşüm farklı bir hekime danışabilirsiniz
aykoz_ Ben uzun yıllardır kullanıyorum emzirirken de kullandım doktor onayıyla süte geçiyordu ve demekki olumsuz etkısı yoktu bebeğe