Kızlar adetime 3-4 gun var daha bugun piknige gittik hamilelikle ilgili bi subhem olmadigi icin baya ip atladik ettik orda bi islaklik farkettim kendimde ama sıkışmıştım yada terlemişimdir dedim eve geldim kanamam gelmiş smdi bidhaa bakiyorum adet degilim ne kanamasidir bu hamilelik olma sansi yok yani acaba mi diyede dusundum simdi bi cok korkuyorum acaba hamilemiydim yoksa o kadar hopladim ip atladim