Hellolo benimki de 14 günlük, öğlen 4’de uyandı felaket, kıyamet koptu, emzir emzir uyutmaya çalış uyumadı, ağladı durdu, 8 gibi acildeydik, gazmış. Sanırım büyüyorlar ve büyürken dünyaya alışırken biraz böyle oluyor. Allah sabır, sıhhat versin hem bize hem bebeklerimize, kötü anneyim diye ağladım bugün.