Seatib Ben mastit oldum ama sürekli o göğsümü emzridim ters emzirme yaptım bebeğin bacakları arka tarafa doğruydu çanta tutuş gibi ters pozizyon emzirme deniliyo sanırım bakın netten.acile gittim serum takıldı doktor 3 saatsonra emzir dedi. 3 saat sonra ilk sütü sağdım attım sonra emzirdim.mama falan vermedim.antibiyotik verdi doktor Augmentin emzirirken kullandım kızımın doktoruna danışarak.bebeğimde 1.5 aylıktı.sonra rutin devam ettim emzirmeye. Bazı doktorlar hakkaten değişik.