Esme Kızlar selam oğluşum 13 aylık . Balık fazla tüketmiyor. Ben de iyi bir balık yağı almak istiyorum . Möllers en kalitelisi gibi . Memnun musunuz ? Demir D vitamini gibi değerleri de iyileştirdiğini ve iştah açtığını okudum doğru mu ?
Nilguny Esme bizede doktorumuz möllers tavsiye etti 1,5 aydır kullanıyoruz her akşam 1 çay kaşığı veriyorum ben iştah konusunda pek emin değilim ama tadı cok güzel hep içmek istiyor. 🌼
quelina Esme Benim kızım bi türlü sevemedi möllersitadı kokusu ağır geldi. Onun yerine easyfishoile geçtik onun içinde de d vitamini var tadı portakal limon aromalı olduğu için çok severek yiyo baya memnun kaldık
Ltprknn Esme balık yağı iştah açmaz.aksine tokluk hissi verir.ben taze balık bulamadığım için ve yazın guvenmedigimden vermiyorum o yüzden hergun balık yağı veriyorum.12 aylık olduğundan beri.mollers tutti frutti lı olan güzel.ben memnunum balık yediği günler verilmiyor