Merhaba kızlar 9.5 aylık bebeğim var. Gelişimi gayet iyi, gözlemliyorum.İsmine bakıyor, göz teması kuruyor, ayaklarını tam yere basıyor. Hareketleri gayet iyi kendi kendi kendine oynuyor vs. Velhasıl kelam, bebeğim herkese yakın davranıyor Herkesi babasının kızı sanıyor. Örneğin;bugün mobilya bakmaya gittik. Orada ki kız kucağına aldı gayet gülümsüyor,hani başka bebek olsa annesini ister herkese böyle. Dün eşim arkadaşları geldi sevgi pıtırcığı gülüyor ediyor sarılıyor. Hiç yabancılık çekmiyor. Bu durum beni korkutuyor. Daha öncede eşime söyledim bunu birisi alsa götürse ruhu duymaz. Bugün satış elamanı kız bile aynı şeyi söyledi. Çok mu sıcak kanlı neden böyle bilemedim. Nedeni ne olabilir. Acaba ırsimi bende çok sıcak kanlıyımdır eşimde çok uysal bilmiyorum ne yapcam ben. Şuan tamam yanımda ama bunun yarın öbür gün kreşi anaokulu sokağa çıkıp oyun oynaması var. Bu durumu yaşayan varmı aranızda