Merhaba arkadaşlar daha önce 3. Bebeğime hamile olduğumu söylemiştim bizim için beklenmeyen bir gebelik.oldu bebeğim su an 1 yaşında 12+3hamileyim tandem emzirme yapıyoruz 3 gündür bebeğim ishal çok şiddetli değil ama normalde Gund e 1 ya da en fazla 2 kez yapardı şimdi bazen 4 5 kez oluyor tam su gibi de değil sanki yeni doğan bebegin altını alır gibi bu bezlerden bir ikisi daha katı şekilde oluyor muhtemelen kolostrum artmaya başladı ondan diye düşünüyorum ama başına böyle birşey gelen oldu mi bu süreç geçici mi olaki hep böyle ilerledi sütten kesmek mi gerekir herhangi bir huzursuzluğu yok memeye de çok bağlı yardımcı olursanız çok sevinirim