Kızım 2 yaş 3 aylık hiç tuvalete yaklaşmıyor bir ara kendi hadi gidelim diyordu gidiyorduk ama yapmıyordu bir kere çişini yaptı oh iyi alışacak dedim tam tersi oldu şimdi hadi gidelim diyorum ağlıyor kendini atıyor yerlere biliyorum çoğu acele etme diyor ama cildi çok hassas yaz geldi geleli aşırı pişik oluyor ne kremler ne yıkamalar geçmiyor sürekli ağlıyor bu yüzden de ne yapacağım lütfen bana akıl verin lazımlığa da oturuyor ama yapmıyor 😢 çevre desen sürekli aaaa hala alışmadı mı yapıyor iyice deli oluyorum 🥲