Sareem26 Kizlar merhaba ben 34 haftalik dogum yaptim kizim 10 gun kuvezde kaldi 5 gun oldu cikarali ama cok uyuyorum uyandirmaya calisiyoruz yanagni burnunu elliyoruz ama uyanmiyor biberonu bile uykudan tutmuyor bazen ne yapmam lazim neden boyle olur
EfeKaan1 Sareem26 sarılık olabilir kuzu benim bebeğim 2 günlüktü çıktı doktora götürmeni tavsiye ederim 😊
almilakusum Sareem26 sarılık olabilir benimde bebeğim şuan 28 günlük 3 günlükken sarılık oldu 1 gün yoğun bakımda kaldı bende aynı şekilde emzirmek için uyandırmaya çalışıyordum uyanmıyordu sarılık sürekli uyutuyor bence bi doktora götürün değerleri yükselirse Allah korusun organlarda kalıcı hasar bırakabiliyormuş öyle demişti doktorum
Hasretkoc Sareem26 çocugu soy uyanmaz yoksa gerekırse elınle yuzune su serp hafıfce topuklarını sık ilk zamanlar uyandırmak cook zor o yuzden sert hareket yap sert derken canınını acıtmak degıl tabıkı.Sarılık olmadan bu işi çözmen için bunları yapman sart saatte bır kesın emzır yenıdogan oldugu ıcın hep uyur gögsunde 5 10 cekse bıle yetrlı ona .Bende yaptm aynılarını uyanmaz canm o yuzden panıkleme uyandrmaya calıs
BademsMam Sareem26 benim kızımda öyleydi hatta tüm bebişler öyle oluyor. Ben uyandıramayınca artık ağlardım çünkü ne yaparsam yapayım uyanmazdı babası uyandırırdı zorla memedeyken tekrar geri uyurdu. Doktora sorduğumda 2 saatte 1 beslemen gerekiyor yoksa kan şekeri düşer ondanda uyanmaz demişti. Beslenmesine dikkat edin. Uyuması normal 🥰
Burcudiyar Yenidogan sariligi olabilir benim bebegimde olmustu altini acmayi deneyim yuzune yada ayaklarina hafif islak elle dokunun sık sık besleyin sariliga karsi ama tabi yine en iyi doktor bilir cocuk doktorunuza danisin isterseniz
Sareem26 Burcudiyar altini acinca uyaniyir canim 2 gun önce kontole gittik sarilik yok dedi doktor suan 15 gunluk bu gunden sonra bile olur mu sarilik
Sareem26 EfeKaan1 2 gun önce gonturdum canim sarilik yok dedi anne sutu yetersiz geliyor mama veriyorum onu da bazrn iciyor bazen icmiyor acaba kan sekeri mi dusuyir
Sareem26 almilakusum 2 gun once doktor sarilik yok dedi canim kuvezden aldigimizdan berli uykucu kizim
Sareem26 Hasretkoc banyoda altini degisirken felan uyaniyor canim ama normalde çok uykucu yemek yemegi bile unutuyor mama verirken zor aciyoruz agzini
Sareem26 BademsMam ya bize de aynisi dedi anne sutu almiyor kizim mama veriyorum ama bazen uyudugu icin icmek istemiyor çok zorlaniyorum bu sefer de saati uzuyor
busrasilra14 Sareem26 topuk kani alindimi canim? Sariligina bakildimi? Eger bakildi ve sorun yokksa uyusun zaten yeni dogan bebekler cok uyur 🥰 yeterki rahatsizligi olmasin
Sareem26 busrasilra14 evet canim kuvezde kaldigi icin orda 2 kere alinip bakilmis sarilik yok dedi doktor ama iste biz cok evhamliyiz 🤭
busrasilra14 Sareem26 tamam yoksa birak uyusun canim uyucakda buyucek annesi 🥰 zaten sonra sen gozunun icine bakcan uyusun diye 😅😅
BademsMam Sareem26 mamadada 3 saatte 1 verin demişti doktor bir şekilde uyandırıp vermen lazım malesef 😓 çok yorucu seni anlıyorum ama altını falan aç uyansın
Sareem26 busrasilra14 ya tek iyi olsunlar da yavrularimiz ilk olunca tecrubesiz oluyorsun herseye bir kulp buluyorsun iste 🤭
Sareem26 BademsMam ilk zamanlar cok zorlandık cunku mamayi icmek istemedi anne sutu de almadi simdi de mama ictigi icin kakasini yapamiyor ve cok sıkıyor kendini