2 aylik bebegim 4 gün önce grip oldu ve atmış vardı çok şükür düzeldi ama kafama öyle bi yerleşti ki ateşli olması iyileşmesine rağmen sürekli kontrol ediyorum ne yapamam gerekli böyle yapmamak için bi kaç gün sonra da 2. Ay aşısı var büyük ihtimal o gün de öyle olurum ne yapicam ben