zarifbirhanim Zelisblt Olabilir kuzu. Ben beğendim aslında ama esimde beğenmedi. Genelde elbiselerim düz bu sefer bir değişiklik olsun dedim 🤭🤭
agacsizkoala zarifbirhanim arkadaşım aldı bu modelin turuncusunu, resimdekinden daha canlı geldi rengi bana resmini videosunu attı gayet güzel duruyordu, kumaşını canlı canlı görmedim ama beğenmiş elbiseyi
zarifbirhanim agacsizkoala Teşekkür ederim. Hep düz renk elbise giyiyorum. Bu sefer canlı desenli biseyler olsun istedim 😊😊
ebrarin_annesi zarifbirhanim ben dun ayni elbiseyi canli canli gordum acikcasi kuması pek iyi degildi
Pandayavrusu28 zarifbirhanim çok hoş canim bende elbise almak isyiyorumda yeni digun yapalı 5 ay oldu 76 kiloyum malum goguslerdr var kaç beden alacagjmi bilemiyorum yaa
zarifbirhanim Pandayavrusu28 Beden tablosu oluyor. Ben önceden ölçüp alıyordum. 40 beden alıyorum genelde. Bence 68 kiloyum 1.57 boyum
zarifbirhanim ipek39ela teşekkür ederim. Benim bi arkadasim bazen tesettür bölümünden alıp eteklerini kesiyor. 🤭🤭
ipek39ela zarifbirhanim Valla cok akıllıca, tebrik ettim onu 🙈🙈 ben de bi göz atayım çok hoş çünkü 🥰❤
Pandayavrusu28 zarifbirhanim bende 1.57 76 kiloyum benim o zaman 42 44 almam lazım büyük olsa bile terziye veririm 44 fazla mı acaba
Whiterose zarifbirhanim sarısı daha hoş geldi banada krem rengi, beyaz vizon camel renklerden biriyle güzel kombin olur