Meryaku google ye de e devlete giriş yapıp yamıştım zaten şimdi uygulamasından baktım işleme alındı yazıyor şifremi değiştim korkudan ama her zaman uygulama telefonumda olmaz foogle den de girerim e devletime ben o zaman e devlet sayfası ele geçirildi demek