aylizinannesiii
canim cok gecmis olsun benim buyuk kizimda 9 yasina girecek ve dogdu 10 gun sonra kabizlik sorunumuz basladi son 1 senedir birazcij rahatiz karateye gidiyor hareketleri cogaldi diye.
inanin benimde goturmedigim dooktor denemedigim yöntem kalmadi. Bazi doktorlar diyet listesi verip verip yolladi butun tahlilleri temiz cikti genetik dediler. Duphalac surubun hic faydasini gormedim ama movicol diye bi toz vardi onu yedigi corbanin falan icine koyup verince 20dk icinde yapiyordu kakasini bi ara bunlada duzene girmisti ama bagisiklik yapar diye biraktim. Sacma gelebilir ama hazir corba cok rahatlatiyodu kizimi birde formun kayisi cayi