YelizDmr ben kamerasini almistim ama memnun kalmadim arada bir ses geliyor bazen gelmiyor o yüzden dün piranhanin kamerasini aldik o cok iyi telefonuna bagliyorsun ekrandan izliyorsun telsizden daha iyi en azindan harekete gectigi anda aglamadan kosuyorum yanina 😆 fiyati da uygun A101’de vardi 140 TL’ydi sanirim