asilimm öncelikle geçmiş olsun bebeğimin gözündeki kaymayı ilk 8 aylıkken farkettim. Kimse görmüyodu ve zamanla ilerledi. Ama doktor kontrolünde asla göremediler gözlerini çok iyi kontrol ediyo kayma yok dediler. Tek doktorla yetinmedim doçent, Prof hepsi aynısını söyledi. Astigmatı var onun için gözlük verdi kayma varsa da gözlük takarken engeller dedi. Bi tedavisi yokmuş. Böyle dalgınken uzaktan birine bakınca uykusu gelince oluyo kayması. Attığınız fotoğrafa baktım sağ gözü dışa kayıyo gibi değil mi ? Ben de hep öyle dedim ama doktor dedi ki belki de sol gözü içe gitmediği içindir. Şu an dikkat ediyorum sol gözünde sanki sıkıntı var. Umarım ilerlemez ve geçer sizinki 🙏🏻