Beyziikoo Uykuya daldığı gibi her fırsatta verin bol bol göğsünüzü çünkü bebek emmeden süt artmaz. Benim bebeğim 3 aya kadar yapışıktı tuvalete gidemezdim şikayetlenirdim, sütüm de 2-3 saatte öyle artıyordu ki göğsümde. 3-6 ay arası emmek istemedi fazla dış dünyaya ilgisi arttı çok savaş verdim. Şimdi 1 aydırda emiyoruz şükür.