Beyziikoo sizinle aynı durumu yasadim cok uzun bir zaman. Ne yaptiysam olmadi hep yetmiyor yetmiyor yetmiyordu. Sonra memlekete gittik. Sırf aa memeyi biraktilar mi demesinler diye saklamayi planladim zaten gunduzeri ek gida vs destekliyordu geceleri de mamayi gizliden verecektim. Gidince hep emzirdim. Bir de gez toz surekli biseylerle mesgul oldugumuzdan aklima yetmiyor dusuncesi gelmedi. Hic mama vermedigimi hep emzirdigimi farkettim. Memleketten döndüğümüzde biberonu reddetmeye başladı ve mamayi bıraktı. Sözün özü ben ne zaman saldım o zaman sütüm duzene girdi. Rahat kafa. En onemlisi bu. Meme reddine gelince de bunu da uzun zaman yasadim.kucaginizda sarkilar ninniler oyunlarla cok israrci olmadan tekrar tekrar teklif edin. Emdikce sütünüz gelecek. Bebek ne kadar emerse vucut o kadar sut uretip yerine koyuyor. Geri kalan hersey boş. Destek lazim olursa burada sizin icin var oldugumu bilmenizi isterim. Sevgiler.