Kızlar ben doğum yapalı 6 ay oldu bugün dikiş yerimden bir şey sızdı hissettim elimi attım kan baktım kanıyor ve şişmiş içi dolu gibi baya bi kızarmış neden böyle oldu şuan şaşkınım bir şey de yapmadım ki 🤷♀️ Bilen var mı ne yapmam gerekiyor ? Neden olmuş olabilir sizce