Öncelikle herkese merhaba,
50 günlük bebeğim var, kız. 3 günlükken sıvı alımı yetersizliği yüzünden doktoru mama takviyesine başlattı. O günden beri her mama öncesi emziriyorum, ama yeterli gelmiyor memede huzursuzlanıyor ardına formül mama veriyorum. Çoğalma da yok sütümde anlıyorum. Sağdığımda 60 cc çıkarsa dünyalar benim oluyor. Hala kendimi bu konuda iyi hissetmiyorum, yetersizlik değil ama anne sütü çok alsaydı diye düşünüyorum devamlı. Bu durumda devam edip sütünü artırabilen var mı?
Şimdiden teşekkürler.