Geçen hafta sünnet oldu bebeginm. Local anestezide hiç aglamadi. Yolda eve gelirken de uyudu. Eve gelince birden ağlamaya başladı. Hemen fitili koydum. Sustu ve uyudu. Nerdeyse bütün gün uyudu. İlk gün sargiyi çıkardım ben ılık suyla. Çünkü sanırım cisi yakıyordu. Kremini sürdüm. Tekrar tekrar uyudu. Bir de akşam fitil vaktinde uyandı ağladı. Yine fitili yaptim bütün gece deliksiz uyudu ilk kez😂 ilk kez rahat bir uyku çektim diyebilirim 🙏🤭 ben bir de bardak kesip koydum oraya. Pipiye değmedi bezi. O yüzden rahat olduğunu düşünüyorum. Ertesi gün önündeki bardakla yüzüstü bile döndü. İyileşti hemen. Hiç korkmayın çok rahat 🤭