Pazartesi yola çıkıyoruz kızlar arabamizla nasıl olcak bilmiyorum . Kucakta bile durmayan itinip kakinan bi oğlum var arabada ne yapacagiz ? Zaten hasta gibi 3 gündür . Gideceğimiz yer 9 saat 10 gün biyerde kalıp diğer 10 gün köye gececez eşimin ailesine . Bana sorsanız hicbiyere gidesim yok çocuk dahada hasta olacak diye . Yolculuk öneriniz varmi