Merhabalar 1 yaşında bebeğimi sallayarak uyutuyırdum 1haftadır yatınca cok ağlıyo. Bnde yanına uzanarak uyutmaya başladım zaten gunduz uyumuyor gecede ne zaman uyursa idi. Eşim de bn uyuturum dıye kucagında salladı uyudu 1 gun. Sonraki gun bn salladm uyumadı. Neyse şimdi bn sallıyorum uyumuyor. Eşimde uyuyor. Eşimde sen beceremiyorsun dıye surekli lavga edıyoruz nasıl cozecgm bu işi😑