Merhaba anneler 22 aylik oglum bir dk yerinde oturmuo oyun kuruyorum maksimum 3 dk hemen skliyor hic kendi basina bisey yapmio tek basima o kadar yoruluyorm ki anlatamam kafam kalmiyor aksama kadar birde ev isleri bazen cildirip agliyorm disari cikariorm cilginlar gibi kosuyor elimi tutmuyor napcami sasirtiyorm disardada etrafimda kimse yok oynayacagi bebek felan sizler neler oynatiyorsunuz nasil oyaliyorsunuz arada tv acmak durumunda kaliorm yemegimi cayimi icirmiyor hop sandalye tepesinde hop masada hep tehlikeli yerlerde aksama kadar dusup agliyor sakin bir bebek olsn biraz daha uyunlu olsn neler yapiyorsunuz baba oneride bulunurmusunuz sinirlerim yiprandi