[silindi] Kızlar 3 aylık kızım var ve şu aralar aşırı huzursuz gündüzleri 5 dakka durmuyor sürekli kucak gezmek istiyor. Kafayı yicem artık oyun halısı aldık ondada durmuyor emziriyorum emmek istemiyor nolur yardım edin neden böyle yapıyor?
sedasnglr93 [silindi] bizimde o dönemde olmuştu şuan dört aylık https://hesapliyor.com/bebek-atak-haftasi-hesaplama/ önce atakta mı onu öğrenin , atak olabilir. 40 haftalık doğması gereken tarihi yazın doktorun normal doğum için verdiği tarihi . Doğum tarihi girince yanlış çıkıyor. Eğer ataktaysada 3.ay atağı kısa sürüyor inşallah hemen geçer. Ana kucağına koymayı bol emzirmeyi diş kaşıyıcı vermeyi duş aldırmayı müzik açmayı beyaz gürültüyü deneyebilirsiniz . Bence ana kucağı çok kurtarıcı hala kullanıyorum ona koyup mutfakta radyo açıp yemek yapıyorum izliyor bence yoksada ucuz bi tane alıp deneyin ben bimden almıştım bir aylıklen beri kullanıyorum. dört aylık olduk. bide emzik veriyorum emziğini hafif ıslatıyorum sern serin veriyorum. Biz şuan dördüncü ay atağındayız bunlar iyi geliyor ☺️
BurcuBrc [silindi] Huzursuz meme istemiyor mama istemiyor kilo alımı çok azaldı o yüzden gittik Ateş falan olmadı bizde kokuda yoktu idrarda. Hatta ben hep gaz sandım ama değilmiş
[silindi] sedasnglr93 Bebek atak takvimine göre bu süreç 14 günden oluşuyor, bebeğiniz ise bugün 7. gününde. Atak haftasına kalan gün sayısı : 7 Atak haftasında mı yani canım
sedasnglr93 [silindi] bu benimki mesela ataktayken böyle görünüyor. atak haftasında değil sizinki eğer atakta olsa Atak haftasının bitmesine kalan gün sayısı yazardı. Sizde atak haftasına kalan gün sayısını yazıyor yani atağa girmenize 7 gün kalmış. Bide işaretlediğim yerde şimşekli bulut var bu atakta demek. Eğer bulut güneşliyle atakta değil demektir :)