Ayza_moms 20.45 gibi uyku rutinlerine basliyoruz. Dus,mama sonra biraz yatakta oyun oynuyoruz. 21.30 gibi en gec 22.00 gibi uyumus oluyor. Çok düzensizdi aslinda uykusu. Sonra burda bir anne yazmisti, düzen istiyorsaniz her sabah erkenden ve ayni saatte kaldirin diye. Bende her gün 07.00 gibi uyandirmaya basladim. Sonra kendide alisti. Sabahlari hep kendiliginden kalkiyor. Evet bazen cok erken oluyor benim icin ama aksam uyudugu icin kendime esime eve vakit ayirabiliyorum. Sizde bir deneyin, belki sizde de ise yarar.