Mom987 merhaba bebeğim 7 aylık. Ben kullanmamak için direndim ancak doğumdan sonda lohusalıkta başlayan ve geçmeyen bir depresyonum oldu ve giderek kötüleştiğim için başladım. Uykusunda bir artma yok sadece bu ara huysuzluğu arttı gibi ben. 2.dişe yoruyorum ama emin de olamıyorum tabi🙁 passiflora anlık sakinleştirmişti beni maalesef depresfi halime bir etkisi olmadı. Size de geçmiş olsun emzirirken çok zor bu durumları yaşamak, neyseki emmesi bitmiş sizinkinin