Yeniann3 Hanımlar iyi akşamlar. 6 yaşında yiğenim çok ateşleniyor. 3 gündür bu şekilde. Her gece hastanedeyiz fakat hiçbir şey yapmıyorlar. 40a kadar geliyor ateşi. Bi serum bile vermediler gönderdiler. Ne yapıcaz şaşırdım kaldım valla ya.
Yeniann3 GoGirl hayır hiçbir şey yapmıyorlar. Şaştım kaldım ya ne saçma. 40 derece ateş havale geçirebilir yani
Deletedmom5455451 Almanyada 3 güne kadar normal deniyor 6 saat arayla ateş düşürücü veriyorduk ve ateşi kendi hareketlerini takip ediyorduk.. Başka Bi. Doktora götürün isterseniz çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin