Merhaba kızlar 2 aylık bebeğim vae sütümü sağarak biberonla veriyorum çğnjp erken doğdu küvezde kaldı ve beni emmedi artık büyüdü 5 saatle uyumadı ve ben sürekli sağıp süt verdim arrık göğsüm acıdı mama vereyim dedim bebelac gold arada vermiştim gecen alınca kustu yüzü bi tuhaf oldu şimdi yine verdim ve hepsini kuştu çok kötü mamadan dolayı mı öyle değiştirsem sever mi ya da seveceği mama ne l