Bebeğim 4 ay 20 günlük bu zamana kadar hep emzirdim bu sıralar emmiyor ama mamayı verince lıkır lıkır içiyor sütümmü az acaba ondan mı emmek istemiyor ? Tok olsa yinede mama içermi çünkü mama vermediğimde huysuz değil emip uyuyor yinede aç olsa ağlamazmı