ilkgozagrimm bende vicdan yapıp vazgeçip emzirdim sonra noldu biliyomusn daha beter memeci oldu ne yiyodu ne bişi sürekli meme meme meme 31 aylık bigun artık cinnet gecirdim ve aniden bıraktırdım acıdı dediğim için aglamadi arada krizi gelince ağladı ama sarıldım dışarı çıkarttım falan 15gunu geçti unuttumi dersen unutmadı hala soruyor ama ısrar etmiyor eğer kesin kararlıysan sakın vazgeçme sonrası daha kotu oluyor insan üzülüyor ama 🥺 ben bile alışamadım