Ilayda0098 Bebeğim 4 aylık oldu 3 ayından itibaren sütümün yetmediğini düşünüyorum çok hareketli sadece 400 gram almış bu aralar çok emmek istiyor fakat sütüm yetmiyor en iyi bebek maması sizce nedir
edyr O dönemlerde çok sık emmek istiyorlar, haliyle doymadıklarını düşünüyoruz. Aman o hataya düşmeyin derim. ( Doktor kesinlikle gerekli demedikçe tabi) Her istediğinde emzirin. Bol su için. 1-2 haftaya düzene girer.
Ilayda0098 edyr inşallah ya havada sıcak çok hazinsiz oluyorum sütümde eskisi gibi değil bu döngü beni çok yoruyor