Merhaba kızlar, 23 aylık bir oğlum var. Tek tük kelimeleri var yeni yeni konuşmaya başlıyor. iştahı çok kötü sadece iki öğün yiyor maalesef arada da abur cubur atıştırıyor gofret filan:( elimden geldiğince abur cuburdan uzak tutmaya çalışsamda çok başarılı olamıyorum, asla oyuncaklarıyla oynamıyor, birlikte yemek yapmayı seviyor, top oynuyoruz evde, koltukların üstünde zıplıyor genellikle😄 parka gidiyoruz günde bir saat derken öyle günlerimiz geçiyor. Bu arada uykusu hala çok kötü gece çok sık uyanıyor hatta bazen gece uyanıp bikaç saat oyun oynuyor. Siz neler yapıyosunuz? Siz de durumlar nasıl?