Kızlar bebeğim 40 günlük oldu bugün karnı baya şişmiş doktorum gaz dolu dedi gaz damlalarını kullanıyorum düzenli bir şekilde gazını almaya çalışıyorum üstten zaten alttan bebeğim kendisi çıkarıyor ama ılık zeytinyağı ile de masaj yapıyorum karnına ama yine karnı sis nasıl gazını alabilirim ya lütfen yardım çok huysuz sancilaniyor ayakta ve sallayarak ancak susturuyorum