Ağladığında hep kendini arkaya doğru atıyor. 11 aylık. Tabiki yapma demekten anlamıyor. Bugün yine kızdığı sırada yere oturup kendini geriye attı, babasının bacaklarının arasından kaydı kafasının arkasını vurdu. Hastaneye mi gitmeli, uyutmamalı mı yoksa çok alçak bi mesafe diye biraz daha eahat mı olmalı bilemedim.