29 aylıkken başladım , öncesinde 2 ay iletişim kurduk, tuvaletin kullanım amacini neler yaptığımızı işimiz bitince elimizi yıkayıp kurulayıp çıktığımızı vs detaylı anlattım. Eğitimden önce iletişim bence şart. Sonrasında ürkütmeden onda da istek varsa başlanmalı. Hazır olmayan çocuk sırf yaşı geçiyor veya yaşıtları başardı diye kıyas edilip başlanmamalı.
ilk 4 gün anne sabırla istikrarla tavrı ve duruşundan ödün vermeden devam etmeli, cunku çocuk 2,5 senedir bezine yapıyor ve 1 günde öğrenmesini bekleyemeyiz .