Gokcebebeginannesi Merhaba hanımlar kızım 5 aylık ve doğduğundan beri kel bir tel bile çıkmadı bişey yapabilirmiyim kazıt diyolar da istemiyorum başka dığal bi yol izleyip sonuç alan varmı🙏🏻
tostosum Gokcebebeginannesi benim kızım da 17 aylık çok az saçı var. Organik hindistan cevizi yağı sürüyorum 1 saat falan bekletip yıkıyorum. Az biraz faydası oldu
Twinsmomee Zeytinyağı ve Hindistan cevizi yağı iyi geliyor diyorlar benim kızlarımında hiç yoktu 15 aylıklar azcık uzamaya başladı, ben hep unutuyorum sürmeyi ama 😄
Gokcebebeginannesi Twinsmomee ne kadar bekleticez canım yıkanacakmı yoksa az miktar masaj yapıp kalacakmı❤️
Hafsaninannesii Gokcebebeginannesi her banyo sonrası elinize döktün az olsun sürün kafasına yıkamayın kalsin öyle çıkar benim kızımın saçını öyle uzatıyorum
Twinsmomee Gokcebebeginannesi banyodan önce canım yarım saat 1 saat falan bekletip yıkamak gerekiyor 😘
Gokcebebeginannesi [silindi] yok istemem ya tüy gibi olsada az biraz var yani kazıtmam psikoljm bozulur😂🙏🏻
Keskeuyusamm Ben bebişler için bir şeylerin fayda edeceğini düşünmüyorum. Benim kızımın da az 8 aylık ama öyle böyle uzuyorlar
Gokcebebeginannesi Keskeuyusamm benimde ilk bebeğim canım o yüzden pek bi bilgimde yok bu konuda bi post açayım dedim yine benim eşimin ailemin saçları inanılmaz gür kime çekti bu çocuk bilmem😂
Keskeuyusamm Gokcebebeginannesi ben de zamanında çoook açtım ama artık kabullendim. Benim de çok gür saçlarım ama sıpa gitmiş babasına çekmiş 😂
Gokcebebeginannesi Keskeuyusamm ben kime çektiğinide bulamıyorum benim saçım çok gür fön 2 saat sürer eşimin de öyle daha saç derisini görmedim hiç ailemin de öyle bi buldam kime çektiğini😂