Sukriyenur her gün aspiratör ile çekmiyorum . ilk günler serum fizyolojik ile temizliyordum fakat çok maliyetli . Bunun yerine eczaneden bir şırınga ve acilde takılan tuzlu su serum aldım şırıngaya 4 cc çekip 2 cc bir deliğe 2cc bir deliğe gönderiyorum . 40ı çıkmamışken ters çevirip hafif sırtına vuruyordum artık dört aylık oldu bunu yapmıyorum sadece burnuna sıkıyorum bırakıyorum . Eğer sümüksü bişiler görürsem serumu sıktıktan sonraaspiratörle çekiyorum sürekli kullanmak aspiratörü zararlıymış duyduğuma göre. Bebeğim aktif emsin diye her gün burnunu sabahları akşamları temizliyorum daha iyi uyuyup daha iyi emiyor gözlemime göre. İlk günler her gün temizlemiyordum burdan öğrenmiştim her gün temizlemem gerektiğini öyle şimdi çok iyi oluyor ben bu şekilde yapıyorum ☺️ not : bebeğim sırt üstü yatarken gönderiyorum serumu burnuna doktorum böyle yapmamı söyledi youtubedada videolar var.