TgcDvc ben yaklaşık 3 aydır falan koyuyorum yürüteçe koyduğum zamandan beridir yürüyor ama her bebeğin gelişimi farklıdır o yüzden cok dert etmeyin dikkatini çekmiyodur yürüteç o yuzden nacizane tavsiyem yerde emeklesin bence belki onu istiyordur bi sure sonra kanepelere tutunup kalkar benimki bi anda kalkti kanepeye o daha çok dikkat cekiyo kendisi yapabildiği için 🤗