zurgun doktor tam anestezi yapmadı sadece dil altını uyuşturdu bir makas attı kanayan yere baskı uyguladı kanamayı durdurmak için ondan sonra bitti emzirdim evimize gittik. Doktor çok iyiydi allah razı olsun ekibiyle çok güzel ilgilendiler istanbuldaysanız tavsiye ederim.