Mervearda merhaba cok gecmis olsun, bizde 1 haftalik olduk ve 36 saat sarılık ve sıvı kaybi nedeniyle yenidogan yoğun bakımda kaldi, değer düşünce çıktı şükür, yetersiz beslenme olmuş çünkü göğsümü tam kavrayamiyor, hastane sürecinde sagdim verdim 3 saatte bir 30 cc anca çıktı, orda 60_80 cc arasi beslenmiş, simdi sagabildigimi sagiyorum kalanı mama takviyesi yapıyorum. Şu an tek derdim toparlansin, sonra bi sekilde, ikimizinde hayrına olacak sekilde meme olayına geri dönmek istiyorum. Beslemeye de 3 satte bir yapıyorum hastanede dedikleri gibi.