asilhan_20 6 ay 16 günlük prensesim var 2500 kilo doğdu küçük bir bebekti zaten 2 kuzenimde benden sonra doğum yaptı bebekleri tosbik onların kilolu kizim aslında normal herseyi ama zayıf insanlar kiyasladikca hem sinir oluyorum hem üzülüyorum iyi çocuk bakmışlar diyorlar ya bende iyi bakıyorum ama ne yapayım kilo almiyor artık yoruldum evden çıkmak kimseyle görüşmek istemiyorum 😔
zynn asilhan_20 Aynen ben kendim yedim çocuğa da vermedim pişman değilim diyin biraz algısı olan inceyi anlar zaten 😅
Dryalp asilhan_20 deyiver büyüyünce kilolu dersiniz onlarada diye millet konuşur sen bakma lafını söyle gec karşılaştırma yapmayın diyorum ben hep
Cgnege44 asilhan_20 eskidendi o kilolu insanlar sağlıklı gözüyle. bakmıyor doktorlarbile diyet veriyor şöyle diyim ilk oğlum 5 aylıkken 10kg di şimdi 17 aylık oğlum 9 kilo ikisinede ben baktım aynı memeyi emerek büyüyorlar ama herkesin yapısı farklı geçen eşimde dedi bı akrabasının çocuğu tosun gibiydi güzel bakmışlar dedi bian delirdim çikolata bile veriyo kadın eline dedim haklısın dedi sustu annelerin hassas yanları bunlar üzülme hiç
Belciminannesi asilhan_20 bunlar bir kabile ve bunu hep söyleyecekler yani kendilerine görev edinmişler kiloyu emzirmeyi ne bileyim kaşı gözü her şeyi öyle ezbere konuşuyorlar 😁 sende onların bir kabile oldugunu bil ve onlara öyle ayrık otu gibi davran hak ettikleri o çünkü 😉
Tombikdonerartikcokpahali Neden takıyorsunuz takmayın. Bu sizi üzmesin kendi yaptığı terbiyesizliklerin sizi etkisi altına almasına izin vermeyin 🌷sizden iyi anne mi olacak , herkes kendine baksın ilk önce. Sağlıklı olsun demiyorlar da …
asilhan_20 Cgnege44 git gel hersey yedir diyorlar canim ben anne sütü alsın diye o kadar uğraşıyorum ne var ki sütten kesilir mama ver sürekli diyorlar mama destek olarak veriyorum ama anne sütünün yerini ne tutar ki
Metehan123 Benimki 3300 dogdu su an 3 aylik 6 kilo hala zayif hic gelismiyo niye diyolar kusur arayana sebep bulmak inan ki hic zor degil dr musun sen mi karar veriyosun gelisimine diyorum kaliyolar oyle sallama yaa he sensin de gec
asilhan_20 Metehan123 benim prensesim de 6 buçuk kiloydu en son ama doktor iyi normal dedi onlar bunu anlamiyorlar
asilhan_20 @Tombikdonerartikcokpahali haklısın canim ama sürekli aynı şeyi duymak yıpratıyor geçen biri hastanede çocuk bolumundeymis bütün çocuklar artık küçük sanırım diyor gelen çocuklar çok küçüktü yani senin bebeginde öyle demek istiyor sustursam da çare etmiyor insanlari
3MelekAnnesi3 asilhan_20 bende cok taktım vaktinde ne salak mısım diyorum suan eminim gecici durum sende takma canım insan zamanla kim ne derse desin önem vermemeye baslıyor
zynn asilhan_20 E söyleyin sizi üzen şey çocuğunuzu da etkiler unutmayın. Millet kırılmayacak diye kendi mutluluğunuzdan ödün vermeyin
asilhan_20 zynn artık diyorum canim olabilir bünye meselesi bizimki zayıf demek ki diyorum da anlasalar 🤦♀️
Bsvm asilhan_20 sanki sen bebegine ne yapilmasi gerektigini bilmiyorsun sanki sen dusunmuyorsun vallahi bozucaksiniz boyle soyleyenleri boyle durumlarda benim hep “sorduk mu” diyesim geliyor. kendinizi yipratmayin yapistirin cevabi ki herkes duracagi yeri bilsin. tombul cocugada hee mama veriyorsun galiba ondan sismis bu cocuk diyorlar 😂 boyle bir güruh var hakkaten herseye burnunu sokan
Cgnege44 asilhan_20 doktoruna sor cnm belki doktorun mamaya gerek bile duymaz hatta bizim doktorumuz sık sık verme aciksin öğün olarak yesin diyor bazen büyüklere kulak aşmamak lazım hiç üzülme doktorunuz ne diyorsa o kulakları tikiyoruz başka çaresi yok bunun
asilhan_20 Elfydr asacağım inşallah canim bende eşimde bana kızıyor desinler sağlıklı biz biliyoruz gerisinin ne önemi var diye ama annelik psikolojisi işte
Caglarass asilhan_20 Sağlıklıysa hiç dinleme insanları. Az büyüsün o konuştu yürüyor seninki neden yürümüyor diyecekler. Hiç bitmiycek kıyaslamalar. Çocuklarımız yarış atı değil farkına varsalar keşke