Sedos1995 kızım 29 aylık. Kızımda da dönem dönem oluyor. Belki yaptığım şey doğru değil ama şeker ilavesiz keçi sütü reçeli aldım, eğer çok iştahsızsa biraz reçel veriyorum sonra yemek. Mesela yarım çay kaşığı reçel 1 tatlı kaşığı yemek diye ilerliyoruz. Rüşvet vermiş oluyorum ama yiyor en azından.