Kızlar malum bayram geliyor hepimiz bir anne olarak kendimize zaman zaman bakamiyoruz çocuklardan kendimize sıra bile gelmiyor mesela ben kendi adıma konuşayım ben şuanda öyleyim kendime bir değişiklik yapmak istiyorum şöyle bayrama ferah ferah girmeyi düşünüyorum yani cildimin bile rahatlaması lazım ilk önceliğim cilt bakımı siyah noktalar siyah noktalardan bile arınmak istiyorum ve saçlarımı boyatacagim eşimde sürekli git yaptır diyor ama bir fırsat bulamadım bile kaslarım desen hamilelik doğum derken döküldü hep ne zamandır kuaföre gtmiyorum kaslarımın biraz daha büyümesini istediğim için ama ne yazikki aralarında hep boşluklar var bı ara mikroblading kas bile yaptırmayı düşünmüştüm hatta düşünüyorum da ama tam karar veremedim varmı cildime şunu yaptrdim çok memnun kaldım dediğiniz şeyler önerileriniz ve bayram yaklaşırken sizlerde bayrama nasıl girmeyi düşünüyorsunuz neler alıp neler yaptıracaksanız gelin birazda sohbet muhabbet ve fikir alışverişi edelim ☺️