S_E_KLM ben online aldım cnm. Her gun yediklerini paylaştırdı bana. 1 ayda guzel sonuc aldım.emziriyordum ona uygun bir program hazırladı. Ama bitince sozlesmemiz ben tekrar eski kiloma döndüm kısa zamanda. O yuzden diyeti birakip spora basladim. Spor salonunda aletlerle ve dumble ike calistim. Youtubdan izkediklerimi yaptim. Porsiyonlari küçülttüm. Diyetisyenle çalışmaktan çok daha hizli sonuc aldım 5 haftada. Karin kaslarim ortaya çıkmaya başladı.foto atabilsem atardim Basenim daraldi. Iyiki spora başlamışım. Goren herkes zayiflamissin dedi. Vaktin varsa mutlaka git