Defnoli ya 6 aylik olmak üzere ve çok samimi olarak diyorum ki hepsi geçiyor.
Benim bebeğim kolikti 3 ay boyunca her gece agladi 5 6 gibi uyuyodu öğlen 12ye kadar. Sonra devam. Oyle zorduki hic geçmeyecek bitmeyecek gibiydi. Acaba gece uyuyan bebekle nasıldır gün gece bebegin uyuması nasil biseydir diye dusunuyodum imkansız geliyodu bana. Hic mama vermedim biberon emzik kullanmadık. Daha çok küçük ilk 3 ay sürekli emzirdim .zamanla gece uykuları 3 2 12 11 10 oldu suan değişiyor 9 da 10da 11 de gun içindeki uykusuna bağlı bilmiyorum ya bildiğim tek şey hiç bisey boyle kalmayacak senin içinde benim içinde sürekli degisiyo sorunlar ama cok şükür ki varlar Allah korusun hepsini