Minikkusuumm Yamanikomm eczacı bize kapağını açıp veriyodu açıldıktan sonra dolaba koymaya gerek yok diyordu ama herkez dolapta saklamış biz mi yanlış verdik🙄
Yamanikomm Minikkusuumm valla cnm bende kapagini actiktan sonra dolaba koymadim bugun abska bir ezcaneden aldim yanlis yapiyosun mutlaka dolapta saklaman.lazim dedi bi sasirdim hic dolaba koymamistim bende
AtaVeAnnesii Minikkusuumm bize de aynisi soylendi biz de disarda muhafaza ettik uzerinde de oyle yaziyor zaten👍
Dilekdefne21 Yamanikomm havalar sıcak olduğu için galiba bizede dolapta saklayın denildi ben aldığımdan beri kullanıyorum soğuk veriyorum hiç birşey olmuyor zaten 5 damla minik minik geliyor
HulyaYaman Yamanikomm dolapta saklanmalı bize eczaneden buz kalıbıyla veriyorlar eve gelene kadar bozulmasın diye ilk aldığımız yer söylememişti bozuk ilaç vermişiz bir süre şimdi hep dolapta saklıyorum
Musam Yamanikomm evet 5 dk dan fazla dışarda durdurmayın eczacı BİLe bana verirken buz kalıbının içinde veriyor